SROY:n virikepäivät 8.-9.2.2015 Tampereella

9.12.2014

Ilmoittaudu mukaan 15.1. mennessä!

Tervetuloa SROY:n virikepäiville 8.-9.2015 Holiday Club Tampereen kylpylään!

Virikepäivät alkavat sunnuntaina 8.2.2015 klo 9.00 ja päättyvät maanantaina 9.2.2015 lounaaseen.

Ohjelmassa on sunnuntaina aamupäivällä Markus Häyhtiön työpaja tuotteistamisesta. …
Markus on koulutukseltaan restonomi (AMK) ja Master of Science (Tourism Management). Lisäksi hänellä on VJD- ja CHE-tutkinnot sekä opintoja mm. myynti- ja asiakaspsykologiasta. Tällä hetkellä Markus on väitöskirjaopiskelijana MPKK:lla ja tutkii ruokahuollon kehittämistä puolustusvoimissa. Markuksen erityisosaamista ovat hotelli- ravintola- ja matkailualaan liittyvä myynninkoulutus, kokonaisvaltainen palveluliiketoiminnan kehitys ja koulutussuunnittelu. Ennen HAAGA-HELIAssa työskentelyä hän on toiminut muun muassa yrityskehitysasiantuntijana ja yhteyspäällikkönä.

Markus on kokenut projektipäällikkö. Hän on palveluliiketoiminnan innovatiivinen uudistaja ja strategisen suunnittelun taitaja.

Lounaan jälkeen johtamisviestinnän koulutuksen meille vetää Päivi Mattsoff. Päivi Mattsoff on filosofian maisteri ja esiintymis- ja
neuvottelutilanteiden taitaja. Hänen vahvinta osaamistaan ovat vuorovaikutus- ja esiintymisvalmennus sekä neuvotteluvalmiudet ja vaikuttaminen. Päivi auttaa yrityksen johtoa, myyntihenkilöitä ja asiakaspalvelijoita vakuuttamaan asiakkaat.

Päivi on ennen opettajan uraansa toiminut yli 10 vuotta esimiehenä sekä
myynti- ja markkinointitehtävissä. Päivi on saanut esiintymisen ja
vaikuttamisen oppinsa pitkän työuran myötä. Hän on innostava ja mukaansa tempaava kouluttaja, joka on taitava siirtämään osaamisensa muille käytännönläheisten harjoitusten avulla.

Sunnuntaina luentojen jälkeen ohjelmassa on illallinen buffet-pöydästä ja kylpylä vapaasti käytettävissä.

Maanatai alkaa Sanna Siekkisen pitämällä Method Putkisto Huippuliikkuja-tunnilla ja jatkuu Kari Haimin luennolla.

Virikepäivät ovat avoimet kaikille.

Virikepäivien hinta on SROY:n jäsenille 130€ sisältäen majoituksen 2 hengen huoneessa, aamupalan, lounaat, kylpylän käytön ja luennot. Illallinen juomineen ja paikoitus maksetaan erikseen. Ei- jäsenille hinta on 160€.

Virikepäiville mahtuu yhteensä 40 henkeä. SITOVAT ilmoittautumiset 15.1.2015 mennessä sähköpostilla osoitteeseen ratsastuksenopettajat@gmail.com. Lisätietoja samasta osoitteesta tai puhelimitse allekirjoittaneelta.

Virikepäivät toteutetaan vain mikäli vähintään 15 ilmoittautuu sitovasti mukaan.

Joulun tunnelmissa

Minkki pj.