Tervetuloa SROY:n virikepäiville 7.-8.2.2016!

11.1.2016

SROY:n virikepäivät Tampereella 7.-8.2.2016

Tervetuloa SROY:n perinteisille virikipäiville kuulemaan puhujia mielenkiintoisista aiheista, keskustelemaan ratsastuksen tulevaisuudesta, ottamaan kantaa tämän hetken polttaviin aiheisiin, jakamaan ajatuksia ja verkoistoitumaan Tampereen Holiday Club kylpylään.

Ohjelma:

Sunnuntai 7.2.

Klo 10                 Hyvinvointia mielen hallinnalla – Eeva Jaakonsalo, KTM, ACC-sertifioitu valmentaja, Mindfullness Instructor

Klo 13                 Lounas

Klo 14                 Yritys- ja yhteiskuntavastuu ratsastuksen opetuksessa – Minna Peltonen, ratsastuksenopettaja

Klo 17                 SROY vuosikokous

Klo 18                 Kylpylä

Illallinen, Puuvillabuffet

Maananta 8.2.

Klo 9                   Maailma muuttuu – muuttuuko ratsastuskoulutoiminta? – Fred Sundwall, Ratsastajainliiton pääsihteeri

Klo 10                 Miten ratsastustaidon oppimista voidaan edistää? Anne-Maarit Hyttinen, liikuntatieteiden maisteri

Klo 11                 Lounas

Klo 12                 Ratsastajan biomekaniikka – Annika Schulman, ratsastuksenopettaja, pilatesohjaaja

Päättyy noin klo 15.00

VIRIKEPÄIVILLE OVAT TERVETULLEITA KAIKKI ASIASTA KIINNOSTUNEET!

Osallistumismaksu on SROY:n jäsenille 131,50€ ja ei-jäsenille 150€. Osallistumismaksu sisältää luennot, majoituksen 2hh, aamiaisen, lounaan molempina päivinä sekä kylpylän ja kuntosalin käytön. Illallinen ei sisälly hintaan. Mahdollisuus majoitukseen 1hh lisämaksusta 44,50€. Osallistumismaksu ilman majoitusta SROY:n jäsenille 80€/ 2pv, ei-jäsenille 70€/pv. Osallistumismaksu ei sisällä mahdollista pysäköintimaksua.

Ilmoittautumiset sähköpostitse 22.1. mennessä: ratsastuksenopettajat@gmail.com. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä majoitustoive 2hh/ 1hh, mahdollinen huonekaveri sekä osallistutko sunnuntain omakustanteiselle illalliselle.

Lisätietoa luennoitsijoista:

Eeva Jaakonsalo, Andas Oy, www.andas.fi, Annika Schulman, www.sits.fi