Jäsenyys

Tervetuloa SROY:n jäseneksi!

Jäsenenä saat etuja valmennuksista ja koulutuksista sekä muista SROY:n tapahtumista. Saat myös ajankohtaisia tiedotteita.

Jäsenmaksu vuonna 2024 on 30,00e.

Jäseneksi voivat liittyä ratsastuksenohjaajat, ratsastuksenopettajat sekä Master-ratsastuksenopettajat. Voit liittyä uutena jäsenenä lähettämällä jäsensihteerillemme tietosi (nimi, syntymäaika, osoite, sähköpostiosoite, sportti-ID, sekä koulutus: ohjaaja/ ope/ master) joko postitse tai sähköpostilla, tai täyttämällä sähköisen lomakkeen alla:

SROY:n jäsensihteeri:

Heidi Kivi

Susipolku 3

39200 Kyröskoski
heidimariakivi@gmail.com

Jäsenmaksulasku saapuu postissa SRL:n kautta. Huomioithan, että mikäli jäsenmaksusi on jäänyt maksamatta poistaa Ratsastajainliiton Sense-järjestelmä sinut automaattisesti jäsenlistalta ja et saa seuraavana vuonna jäsenlaskua. Olethan siis yhteydessä meihin päin jos haluat olla jäsen mutta laskua ei kuulu!

Tietosuoja-asetus (GDPR) ja jäsentiedot

Suomen Ratsastuksenopettajainyhdistys Ry kerää asiakkaan suostumuksella sähköpostiosoitteen, osoitetiedot ja puhelinnumeron. Näitä tietoja käytetään yhdistyksen ja jäsenen väliseen yhteydenpitoon. Näitä tietoja ei luovuteta kenellekään eikä näitä käytetä mihinkään muuhun. Jäsenellä on oikeus peruuttaa suostumus milloin tahansa.

Henkilöllä on seuraavat oikeudet henkilötietojen käsittelyn osalta:

1) Henkilöllä on oikeus pyytää nähtäväkseen itseään koskevat tiedot. Nämä on toimitettava 30 päivän sisällä pyynnöstä.
2) Henkilöllä on oikeus pyytää virheellisten tietojen päivittämistä.
3) Henkilöllä on oikeus peruuttaa suostumus sähköpostiosoitteen ja/tai puhelinnumeron käsittelyn osalta; tällöin tieto tulee poistaa.
4) Henkilöllä on oikeus vaatia tietojensa poistamista, jos henkilö ei ole seuran jäsen.
5) Henkilöllä on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle, jos hän kokee, että hänen oikeuksiaan on loukattu

Liity SROY:n jäseneksi

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.