Seuraavat RKO mestaruudet Lappeenrannassa

21.11.2012

2.-4.8.2013 yhteistyössä Hubertusseuran kanssa.

SROY:n hallitus päätti kokouksessaan 19.11. -12, että ensi vuoden Ratsastuskouluoppilaiden mestaruuskilpailut järjestetään 2.-4.8.2013 Lappeenrannassa, yhteistyössä Hubertusseuran kanssa.

Hubertusseura viettää 90v juhlavuotta samana vuonna ja mestaruuskilpailut sopivat hyvin juhlistamaan vanhan rakuunaseuran perinteitä.

Kilpailualueena toimii Lappeen ravirata-alue, sekä Hubertusseuran ratsastuskeskuksen alue.  Nämä ovat yhteydessä toisiinsa.

Kouluratsastukset järjestetään keskuskentän erittäin hyvällä nurmipohjaisella ratsastusalueella.

Estekilpailut järjestetääin Hubertusseuran hiekkapohjaisella ratsastuskentällä.

Verryttelyalueena voidaan hiekkakentän lisäksi käyttää seuran maneesia, jossa on hyvä kuitu/hiekka- pohja.

Hevosten majoittuminen järjestetään raviradan varikkoalueen karsinoissa, sekä SRL:n jabakarsinoissa.

Kulkuyhteydet kilpailupaikalle ovat hyvät, valtatieltä 6 suora viitoitus raviradalle. Ravirata on aivan valtatien varressa ja parkkitilaa on erittäin hyvin.

Lappeenrannan alueella on myös paljon eri hintaluokkien majoitusmahdollisuuksia kilpailijoille ja huoltojoukoille.

Varsinainen kilpailukutsu julkaistaan alkuvuodesta 2013. SROY pidättää itsellään oikeuden muutoksiin.