Virikepäivät 8.-9.2.-14 Laukaalla. Ilmoittaudu nyt!

9.12.2013

Ilmoittautuminen 17.1. mennessä ja maksut 31.1.2014.

SROY:n Virikepäivät Peurungalla 8.-9.2.2014

Tervetuloa Virikepäiville Laukaalle Kylpylähotelli Peurunkaan!

Lauantai 8.2.

12-13                 lounas ja kirjoittautuminen kylpylähotelliin

13 -15               Salla Salkola (ratsastuksenopettaja ja yrittäjä Siilin ratsastuskeskuksessa)

Luento: Siilin systeemi, ratsastuskoulun menestystekijät.

Keskustelua aiheesta!

15                      Kahvit

15.30 - 16.30    Zumba ja venyttelyä  / Sari Puttonen

Kokoustilassa

16.30->              Vapaa kylpylän käyttö!

20.00                  Omakustanteinen illallinen ravintola Villipeurassa ja illanvietto

Sunnuntai 9.2.

-> 9.15              Aamiainen

9.15 - 11.15      Eerika Häkkinen (Master-ratsastuksenopettaja, kirjoittanut kirjat  Pennejä taivaasta ja Pieni kauhukauppa)

Luento: Istunta ja sen opettaminen

Keskustelua aiheesta!

11.15                 Kahvit

11.30 - 12.30     Draamapedagokiikka ”Ilon kautta” / draama-ohjaaja Sari Puttonen

12.30-14            Lounas

Mahdollisuus kylpylän käyttöön tai kiireisimpien kotiinlähtö!

Info

Virikeviikonlopun hinta on SROY:n jäsenille 115e. Ei-jäsenien on mahdollista osallistua hintaan 140e. .(Suosittelemme lämpimästi SROY:n jäseneksi liittymistä, se käy kätevästi ottamalla yhteyttä jäsensihteeriimme: saara.rantapuu@kolumbus.fi, Jäsenmaksumme on vain 20e/vuosi!). Osallistuminen pelkästään päiväohjelmaan 50e/pvä.

Hinta sisältää kurssiohjelman, majoituksen, aamiaisen, lounaat ja kahvit molempina päivinä, sekä teemakylpylän ja kuntosalien käytön. Lauantain illallinen on omakustanteinen.

Lounaskattaukset klo 12 - 14 ravintola Viilipeuran Food Gardenissa.

Majoittautuminen on 2 hengen huoneissa kylpylähotellin päärakennuksessa. Huoneet ovat uudistettuja, nykyaikaisia huoneita kaikkien palveluiden läheisyydessä. Huoneissa on minibaari, kylpytakit sekä wlan-yhteys.

Sitovat ilmoittautumiset (ja mahdolliset lisätiedustelut) 17.1.2014 mennessä sähköpostitse ratsastuksenopettajat@gmail.com. (Huom! Sitovat ilmoittautumiset siksi, että jos ilmoittautumisia tulisi niin vähän, että tilaisuus pitäisi perua, tässä vaiheessa se on vielä mahdollista ilman kustannuksia!). Maksu 31.1. mennessä SROY:n tilille Aktia 405515- 240555 (IBAN: FI1940551520040555).

Ilmoittautuessasi kerro kumman illallismenun valitset lauantai–illaksi, sekä mahdolliset huonejakotoiveet.

Virikepäiviä ”emännöi” SROY:n puolesta Maarit Sormunen.

Kylpylähotelli Peurunka  Peurungantie 85, 41340 Laukaa

Peurunka sijaitsee vain 20 minuutin ajomatkan päässä Jyväskylästä ja 15 min päässä Tikkakosken lentoasemalta. Jyväskylän matkakeskuksesta sekä Jyväskylän keskustasta lähtee päivittäin useita vuorobusseja, joilla pääsee suoraan hotellin vastaanoton eteen.

Peurunka tarjoaa asiakkailleen ilmaiset paikoitustilat.

Majoitus ja kokoustila kylpylähotellin päärakennuksessa.

Huoneet saa käyttöön tulopäivänä klo 15 ja luovutus lähtöpäivänä klo 12.

Lauantain menuvaihtoehdot (tulossa), valitse ilmoittautessasi:

Menu 1

Vasikkaa ja sinappia