SROY:n virikepäivät 5.-6.2.2017

11.1.2017

Tervetuloa SROY:n virikepäiville Tampereella 5-6.2.2017

Perinteiset virikepäivät järjestetään taas Tampereen Holiday Club kylpylässä. Tervetuloa mukaan laajentamaan ammattitaitoa, innostumaan, verkostoitumaan ja viihtymään -sekä vuosikokoukseen vaikuttamaan!

Ohjelma:

Sunnuntai 5.2.

Klo 10 Asiakaspalvelu – Raija Kämäräinen (m.m. HM, KTK, opettajan pedagogiset opinnot, mentori)

Klo 12 Lounas

Klo 13 Tanssipedagogiikka – Raili Laine (FM, dipl. Tanssinopettaja, erikoistunut didaktiikkaan, etiikkaan ja arvojen välittymiseen opetustilanteessa)

Klo 15 Spa, gym…….

Klo 18 Illallinen, satiini-buffet

Maanantai 6.2.

Aamiainen

Klo 9 Aivoriihi/keskustelu ratsastuksen didaktiikasta, pedagogiikasta ja asiakaspalvelusta sekä SROY vuosikokous

Klo 11 Ratsastajan fysiikka/biomekaniikka ja ryhtikartoitus – Piia Solajärvi (urheilu- ja fysiikkavalmentaja, erityisliikunnanohjaaja, kouluttaja) Huom! Ensimmäiselle kuudelle ilmoittautuneelle tehdään paikan päällä henkilökohtainen ryhtikartoitus hintaan 25 €!

Klo 13 Lounas

Virikepäiville ovat tervetulleita kaikki asiasta kiinnostuneet!

Osallistumismaksu on SROY:n jäsenille 130 € ja ei-jäsenille 170 €. Osallistumismaksu sisältää luennot, majoituksen 2hh, aamiaisen, lounaan molempina päivinä sekä kylpylän ja kuntosalin käytön. Illallinen ei sisälly hintaan. Mahdollisuus majoitukseen 1hh lisämaksusta 45 €. Osallistumismaksu ilman majoitusta SROY:n jäsenille 80 €/2pv, ei-jäsenille 105 €/2pv. Osallistumismaksu ei sisällä mahdollista pysäköintimaksua.

Ilmoittautumiset sähköpostitse 20.1. mennessä: ratsastuksenopettajat@gmail.com.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä majoitustoive 2hh/ 1hh, mahdollinen huonekaveri sekä osallistutko sunnuntain omakustanteiselle illalliselle.

Ilmoitathan myös mahdollinen erikoisruokavalio ja haluatko henkilökohtaisen ryhtikartoituksen.