Kisapassilla edullisesti HIHS:iin ja "Ratsastuskouluoppilaan kehitys esteratsastuksessa" -luento

22.8.2018

Kisapassilla edullisesti HIHSiin

Helsinki International Horse Show valtaa taas Helsingin Jäähallin 17-21.10.18. Kisapassi on HIHSin koko tapahtumalippu, joka on tarkoitettu hevosalan ammattilaisille. Lippu sisältää Horse Show:n kaikki viisi päivää ja yhdeksän näytöstä sekä miniseminaareja ja valmentajatapaamisia tapahtuman aikana.

Kisapassi on nyt vain 170 e SROY:n jäsenille (norm.kisapassi 190 e, norm. All Event -lippu kaikille 295 e) ). Etu on voimassa 31.8. asti. Tilaukset anna-maija.bernard@helsinkihorseshow.fi

SROYn järjestämä koulutus HIHSissä

Torstaina 18.10. klo 10 Luento: 'Ratsastuskouluoppilaan kehitys esteratsastuksessa' - Marja Tetri-Rantanen, kesto n 2h sisältäen keskustelua. Koulutus on ilmainen Sroy:n jäsenille. Koulutuksen hinta on 20e, jos et ole Sroy:n jäsen.

Ilmoittautumiset viimeistään 4.10  ratsastuksenopettajat@gmail.com