SROY:n vuosikokous ja etäkeskustelu su 31.1.21

23.1.2021

Suomen Ratsastuksenopettajain yhdistys on perinteisesti järjestänyt tammi/helmikuun vaihteessa Virikepäivät.Vuonna 2021 tapahtumaa ei kuitenkaan pystytä koronan vuoksi toteuttamaan, mutta tarjoamme sen sijaan etäyhteydellä ohjelmaa sunnuntaina 31.1.2021.
Keskustelua toimivasta ratsastuskoulusta, tuotteistamisesta sekä opetushevosten hyvinvoinnista alustaa Kikka Suomio. Kohtaavatko ammattilaisen ja asiakkaan käsitykset hyvinvoivasta hevosesta, entä mitä nykyajan asiakas haluaa?

Keskustelu klo 15.00 alkaen ja vuosikokous (tarkempi kutsu muistutuksena alla) klo 16.30. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Etätapahtuma on maksuton ja toteutetaan Teams-sovelluksen kautta, ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki. Keskustelu on avoin kaikille kiinnostuneille, vuosikokous SROY:n jäsenille.

Ilmoittautumiset viimeistään edellisenä päivänä lauantaina 30.1. 2021 sähköpostitse ratsastuksenopettajat@gmail.com

Kutsu SROY:n vuosikokoukseen 31.1.2021

Suomen Ratsastuksenopettajainyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään sunnuntaina 31.1.2021 klo 16.30 Teams-sovelluksella vallitsevan pandemiatilanteen takia.

Asialista

1. Avataan kokous
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi (2) ääntenlaskijaa
3. Päätetään kokouksen laillisuudesta ja päätösvaltaisuudesta
4. Hyväksytään kokouksen esityslista
5. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto
6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille
7. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus
8. Valitaan seuraavaksi toimikaudeksi hallitukselle puheenjohtaja ja jäsenet hallitukseen erovuoroisten tilalle.
9. Valitaan tilintarkastaja ja varatilitarkastaja
10. Käsitellään muut asiat
11.Päätetään kokous.

Tervetuloa mukaan etätapahtumaan ja Sroyn vuosikokoukseen.