Kokouspöytäkirjat 2021

31.1.2021

Suomen ratsastuksenopettajainyhdistys ry vuosikokous

Etäyhteydellä, teams

Läsnä:   Oona Pekkala, Salla Varenti, Heidi Kivi, Lina Nyberg, Saara Rantapuu, Petra Andrejeff, Jaana Seppänen.

1. Kokouksen avaus klo 17.04 - todettiin kokous lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

Valitaan puheenjohtajaksi Oona Pekkala, Sihteeriksi Lina Nyberg, pöytäkirjan tarkastajaksi Heidi Kivi ja Saara Rantapuu.

2.Hyväksyttiin kokouksen esityslista.

3. Vuoden 2020 tilinpäätös ei valitettavasti ehtinyt valmistua kokoukseen mennessä. Se toimitetaan kaikille vuosikokoukseen osallistuneille sähköisesti jälkikäteen. Näiden hyväksynnän jälkeen päätös hyväksytään ja voidaan hallitukselle myötää vastuuvapaus.

4. Hyväksyttiin toimintakertomus 2020 ja toimintasuunnitelma 2021.

5. Tilin saldo on 3269,51 €.

6. Talousarvio

Talousarvio saadaan tilinpäätöksen kanssa, laitetaan samaan sähköpostiin tilinpäätöksen kanssa.

7. Hallitus

Henna Uusitalo, Tuija Rahkamaa ja Salla Varenti ovat erovuorossa. Henna Uusitalo ja Salla Varenti ilmoittavat olevansa käytettävissä ja jatkavat hallituksessa. Tuija Rahkamaa ei ole enää käytettävissä. Saara Rantapuu valittiin uutena jäsenenä hallitukseen.

8. Tilintarkastajana jatkaa Annariina Liljeström/Ac Laurens Oy

Kokous päättyi klo 17.18.

Allekirjoitus                Allekirjoitus                Allekirjoitus

Lina Nyberg                Heidi Kivi                Saara Rantapuu

SROY järjestäytymiskokous

22.3.2021 Teams

Kokous avattiin klo 10.10. Läsnä Oona Pekkala, Heidi Kivi, Henna Uusitalo, Lina Nyberg, Salla Varenti, Saara Rantapuu

Ehdotettiin puheenjohtajaksi Oona Pekkalaa, varapuheenjohtajaksi Maria Pasasta, jäsensihteeriksi Heidi Kiveä ja sihteeriksi Henna Uusitaloa. Ehdotusta kannatettiin ja valittiin ko. henkilöt tehtäviin. Rahastonhoitajan tehtävä jäi auki, tarkistetaan missä pankissa SROYn tili on ja tehdään asiasta päätös seuraavassa kokouksessa.

Tilin saldoa ei kokoushetkellä tiedossa.

Sähköposti, Facebook ja kotisivut

Sähköpostissa ei juuri liikennettä. Yritetään piristää Facebookia mm. hallituksen jäsenten esittelyillä. Kotisivujen päivittäminen kesken, sporttisaitti ei anna isosti mahdollisuuksia sivujen uusimiselle.

Esite etenee ja mainoksia on tulossa mm. ratsastuskeskus Teholta. Esitteestä tulee sekä jaettava versio, että digitaalinen esite.

Tulevat tapahtumat

Centered Riding-ohjaajakurssit on jouduttu vallitsevan pandemiatilanteen vuoksi perumaan. Seurataan tilannetta, ja mikäli Hevosmessut syksyllä sekä HIHS toteutuu, yritetään saada sinne viime vuodelle suunniteltu ohjelma. Lisäksi pyritään pitämään syksyllä opetapaaminen.

Hippoksen juttusarjaan puuttuu vielä kirjoittajia. Henna harkitsee asiaa, mutta mietitään myös muita mahdollisia.

Muut asiat

Salla Varenti ja Oona Pekkala ovat mukana uudessa SRLn tallitoiminnan ohjausryhmässä.

Seuraava kokous 25.4.2021 klo 10 (Etä)

Kokous päättyi klo 11.15

Suomen ratsastuksenopettajainyhdistys ry, etäkokous

31.5.2021 Teams

Kokouksen avaus klo 10.02. Läsnä: Salla Varenti, Heidi Kivi, Oona Pekkala, Lina Nyberg, Henna Uusitalo

Kokouksen puheenjohtaja Oona Pekkala, sihteeri Lina Nyberg

Rahastonhoitajan tilanne. Materiaalit ei uskalla lähettää postissa. Lykätään, kunnes Henna ehtii hakemaan materiaalit, juhannuksen jälkeen.

Tilin saldo ei tietoa

SRL:n jäsenhuoneeseen sisältö. Oonan tuntiaihe melkein valmis, Lina kohta, Salla laittaa videot. Lähetetään Oonalle, kun ovat valmiina.

Ratsastuskoulun mestaruudet järjestetään Ypäjällä 9-11.7. Backstage opeille, saadaan todennäköisesti tila derbykentän puolelle, ei emäntää kuitenkaan. Oona voi käydä perjantaina laittamassa pystyyn, Lina mahdollisesti viikonloppuna. Ehdotettiin hierojan palkkaamista, Salla ottaa selvää. Varmistetaan tila, emännät, hieroja, tarjoilu.

Esitteet ovat valmiit

Ei tapahtumia sähköpostissa ja facebookissa.

Palkintopokaalit ratsastuksenopettajien mestaruuksiin (elokuu). Sovittiin, että tilataan samasta paikasta kuin viime vuonna.

Tapahtumien ja messujen tilanne vielä auki. Seurataan.

Seuraava kokous 28.6 klo 10.

Kokous päättyi 10.23